Порядок подання Рекламації
Способи сповіщення про рекламацію

- Заповнити онлайн форму;
- Телефон (відділ по роботі з клієнтами, гаряча лінія 0800-305-115);
- Факс (0800-305-115);
- Електронна пошта (відділ по роботі з клієнтами orders.ua@linde.com або пошта, що зазначена в договорі);
- Електронна пошта (пошта для подання рекламацій complaint.ua@linde.com);
- Пошта (відправлення листа на юридичну адресу - м.Дніпро, вул.Киснева 1, 49074);
- Самостійне подання (на дільниці самовивозу під час повернення продукції/на рецепції/ у клієнтському сервісі);
- З оборотною тарою (з водієм);
Строки подання

Якщо рекламація стосується якості продукції – строк її подання до закінчення терміну придатності:
- AR, N₂, O₂, суміші газові технічні, зварювальні суміші, харчові суміші – 18 місяців,
- CO₂ в балонах – 24 місяці,
- Ацетилен – 6 місяців.
Якщо рекламація стосується якості доставки, тари, арматури, обладнання та комплектуючих – допустимий термін подання рекламації 14 календарних днів згідно закону України про захист прав споживачів.
При виявленні невідповідностей по ЛЗ клієнт сповіщає постачальника протягом 10-ти днів.